Vrácení a reklamace
VRÁCENÍ ZBOŽÍ
Pokud zakoupené zboží neodpovídá z nějakého důvodu vašim představám, nemusíte mít obavy. Nevyhovující produkty můžete do 14 dnů od převzetí balíčku vrátit, a to bez udání důvodu. Zboží je potřeba vrátit nepoužité, nepoškozené a v originálním obalu, pořádně je zabalit (stejným způsobem, jakým bylo zabaleno při přepravě od nás k vám) a na vlastní náklady poslat na naši adresu:
Do balíčku nezapomeňte přiložit vyplněný formulář Odstoupení od kupní smlouvy, který si můžete stáhnout a vytisknout kliknutím na tlačítko níže. Jakmile k nám vrácené zboží dorazí, budeme vás informovat o dalším postupu. Zpravidla však vracíme peníze za zboží do 14 dní od doručení balíčku k nám, a to na číslo účtu uvedené v přiloženém formuláři.
Upozorňujeme, že jestliže byl nákup proveden na firmu (tento krok potvrzujete již v nákupním košíku), není možné uplatnit práva spotřebitele a nejsme povinni zboží přijmout. Jako kompenzaci za vrácené zboží tedy nevracíme finanční prostředky, ale vystavujeme slevový kód v hodnotě vráceného zboží, který je možné uplatnit do příští objednávky.
REKLAMACE
1. POŠKOZENÍ ZBOŽÍ BĚHEM PŘEPRAVY
I když se snažíme, aby k Vám objednnaé zboží dorazilo v pořádku, může se stát, že se kvůli neopatrnému dopravci po cestě poškodí, a to i přes naše pečlivé zabalení. Pokud zjistíte poškození zásilky už při přebírání zboží, balíček před dopravcem otevřete, zkontrolujte zboží, a pokud je poškozené, sepište na místě s dopravcem zápis o škodě. Ten je nutný pro vyřízení reklamace. Poškozenou nebo neúplnou zásilku máte právo nepřebrat. Po sepsání zápisu nás ihned kontaktujte e-mailem na info@anneli.cz.
V případě, že na poškození zboží přijdete až po rozbalení balíčku, postup se lehce liší v závislosti na to, který dopravce Vám zásilku přivezl:
Pokud balíček přivezla Česká pošta:
Pokud uvnitř balíčku naleznete poškozené zboží, reklamujte balíček na kterékoliv pobočce České pošty do 2 pracovních dnů od převzetí zásilky. Zásilku je nutné donést v původním stavu – včetně obalů a výplní (pořiďte si fotografie obalového materiálu, poškozeného zboží, adresního štítku).
Pokud balíček přivezlo DPD:
Pokud uvnitř balíčku naleznete poškozené zboží, kontaktujte nás a my s Vaší pomocí reklamaci s DPD vyřídíme. Zásilku je nutné uchovat v původním stavu – včetně obalů a výplní - a pořídit fotografie obalového materiálu, poškozeného předmětu, adresního štítku. Tyto fotografie nám ihned pošlete na e-mail info@anneli.cz, abychom mohli s DPD sepsat reklamaci. O dalším postupu Vás pak budeme informovat.
Pokud Váš balíček dorazil přes Zásilkovnu:
Zásilkovna, bohužel, uznává reklamace pouze v případě, pokud balíček otevřete přímo na pobočce. Máte-li tedy při převzetí pocit, že by mohl být obsah balíčku poškozený, rozbalte jej přímo tam a případně reklamaci vyřešte se Zásilkovnou. Pokud rozbité zboží objevíte až doma, pošlete nám e-mailem kompletní fotodokumentaci a na dalším postupu se domluvíme.
2. VADNÉ ZBOŽÍ
Stejně postupujte i v případě, že se vada zboží projeví až v průběhu používání. Na veškeré zboží se vztahuje záruka 24 měsíců (kromě zboží s datem spotřeby), během kterých máte nárok na reklamaci. Závadu nám, prosím, sepište do e-mailu a pokud možno k němu přiložte i fotografie. O dalším postupu Vás budeme následně informovat.
3. CHYBĚJÍCÍ NEBO ZAMĚNĚNÁ POLOŽKA