Vrácení a reklamace

 

VRÁCENÍ ZBOŽÍ

Pokud zakoupené zboží neodpovídá z nějakého důvodu vašim představám, nemusíte mít obavy. Nevyhovující produkty můžete do 14 dnů od převzetí balíčku vrátit, a to bez udání důvodu. Zboží je potřeba vrátit nepoužité, nepoškozené a v originálním obalu, pořádně je zabalit (stejným způsobem, jakým bylo zabaleno při přepravě od nás k vám) a na vlastní náklady poslat na naši adresu:

Rodinné knihkupectví Anneli s.r.o.
Rodimcevova 3108/26a
700 30  Ostrava-Zábřeh 
 

Do balíčku nezapomeňte přiložit vyplněný formulář Odstoupení od kupní smlouvy, který si můžete stáhnout a vytisknout kliknutím na tlačítko níže. Jakmile k nám vrácené zboží dorazí, budeme vás informovat o dalším postupu. Zpravidla však vracíme peníze za zboží do 14 dní od doručení balíčku k nám, a to na číslo účtu uvedené v přiloženém formuláři.
Upozorňujeme, že jestliže byl nákup proveden na firmu (tento krok potvrzujete již v nákupním košíku), není možné uplatnit práva spotřebitele a nejsme povinni zboží přijmout. Jako kompenzaci za vrácené zboží tedy nevracíme finanční prostředky, ale vystavujeme slevový kód v hodnotě vráceného zboží, který je možné uplatnit do příští objednávky.

 
 

 

REKLAMACE 

 1. POŠKOZENÍ ZBOŽÍ BĚHEM PŘEPRAVY

I když se snažíme, aby k Vám objednnaé zboží dorazilo v pořádku, může se stát, že se kvůli neopatrnému dopravci po cestě poškodí, a to i přes naše pečlivé zabalení. Pokud zjistíte poškození zásilky už při přebírání zboží, balíček před dopravcem otevřete, zkontrolujte zboží, a pokud je poškozené, sepište na místě s dopravcem zápis o škodě. Ten je nutný pro vyřízení reklamace. Poškozenou nebo neúplnou zásilku máte právo nepřebrat. Po sepsání zápisu nás ihned kontaktujte e-mailem na info@anneli.cz

V případě, že na poškození zboží přijdete až po rozbalení balíčku, postup se lehce liší v závislosti na to, který dopravce Vám zásilku přivezl:

Pokud balíček přivezla Česká pošta:
Pokud uvnitř balíčku naleznete poškozené zboží, reklamujte balíček na kterékoliv pobočce České pošty do 2 pracovních dnů od převzetí zásilky. Zásilku je nutné donést v původním stavu – včetně obalů a výplní (pořiďte si fotografie obalového materiálu, poškozeného zboží, adresního štítku). 

Pokud balíček přivezlo DPD:
Pokud uvnitř balíčku naleznete poškozené zboží, kontaktujte nás a my s Vaší pomocí reklamaci s DPD vyřídíme. Zásilku je nutné uchovat v původním stavu – včetně obalů a výplní - a pořídit fotografie obalového materiálu, poškozeného předmětu, adresního štítku. Tyto fotografie nám ihned pošlete na e-mail info@anneli.cz, abychom mohli s DPD sepsat reklamaci. O dalším postupu Vás pak budeme informovat.

Pokud Váš balíček dorazil přes Zásilkovnu:
Zásilkovna, bohužel, uznává reklamace pouze v případě, pokud balíček otevřete přímo na pobočce. Máte-li tedy při převzetí pocit, že by mohl být obsah balíčku poškozený, rozbalte jej přímo tam a případně reklamaci vyřešte se Zásilkovnou. Pokud rozbité zboží objevíte až doma, pošlete nám e-mailem kompletní fotodokumentaci a na dalším postupu se domluvíme.


2. VADNÉ ZBOŽÍ

Všechno zboží před naskladněním na e-shop a následně znovu i před zabalením balíčku pečlivě kontrolujeme, i tak se ale může stát, že některou vadu při kontrole přehlédneme. Pokud nějakou takovou vadu na zboží najdete, ihned nás, prosím, kontaktujte na e-mail info@anneli.cz a do e-mailu rovnou přiložte i fotografie zjištěné vady. Co nejdříve Vás budeme informovat o dalším postupu.
V případě, že po Vás budeme požadovat zaslat zboží zpět, pošlete nám spolu s ním i vytištěný a vyplněný reklamační list, který si můžete stáhnout a vytisknout kliknutím na tlačítko níže. Pokud reklamaci uznáme jako oprávněnou, pošleme Vám buď nový kus zboží nebo Vám vrátíme peníze. V případě oprávněné reklamace Vám budou vráceny také veškeré náklady vynaložené na přepravu reklamovaného zboží.
Stejně postupujte i v případě, že se vada zboží projeví až v průběhu používání. Na veškeré zboží se vztahuje záruka 24 měsíců (kromě zboží s datem spotřeby), během kterých máte nárok na reklamaci. Závadu nám, prosím, sepište do e-mailu a pokud možno k němu přiložte i fotografie. O dalším postupu Vás budeme následně informovat.
 

 
3. CHYBĚJÍCÍ NEBO ZAMĚNĚNÁ POLOŽKA

Pokud po rozbalení balíčku zjistíte, že Vám v balíčku něco z objednaného zboží chybí, nejprve, prosím, důkladně prohlédněte veškerý obalový materiál a další zboží v balíčku. Pokud ani poté nenaleznete chybějící položku, neprodleně nás kontaktujte telefonicky nebo e-mailem. Vzniklou situaci s Vámi okamžitě vyřešíme. 
Pokud v balíčku najdete jiné zboží než to, co jste si objednali, také nás co nejdříve kontaktujte, abychom společně mohli záměnu vyřešit.